جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

4.7/5 - (3 امتیاز)

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000 طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولرهای گازی و اسپلیت های بوش و همچنین تبلیغات وسیع باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان استقبال گسترده ای از محصولات این کمپانی داشته باشند این محصول در دسته لوازم خانگی بوش قرار گرفته است و همچنین با توجه به کاهش چشم گیر مصرف انرژی به لطف سیستم دی سی اینورتر بوش در سری جدید و کیفیت فوق العاده قطعات و سیستم های نویز گیر دستگاه و کاهش سطح صدای دی بی دستگاه و استفاده از تصفیه هوای خانگی بسیار حرفه ای که تمامی آلایند های هوازی که شامل گرد و غبار و یون های منفی فضای شما می باشد را تصفیه خواهد کرد و همچنین مهار کننده نواسانات برق در کولر گازی بوش سری 100 و گارانتی 5 سال تعویض دستگاه توسط شرکت هوای پاک که تنها نماینده شرکت بوش در ایران می باشد با خیال راحت از سیستم تهویه مطبوع خود نهایت استفاده را ببرید.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

سری ساخت کولر گازی بوش

کولر گازی های بوش سری 6 تولید سال 2019 با توجه به گرم شدن هر ساله زمین و نیاز مبرم افراد سراسر جهان به سیستم های تهویخ مطبوع و رقابت شدید بین شرکتهای تولید کننده کولر گازی و سایر سیستم های تهویه مطبوع همه سازنده ها را در مسیر تولید محصولات با کیفیت تر و چر امکانات تر ترغیب کرده است شرکت خوش نام بوش از جمله شرکتهای معتبر در جهان می باشد که هر ساله با تولید و عرضه محصولی با کیفیت تر و پر امکانات تر از سال گذشته حرکت کرده است و می توان گفت از مبدیان و موسسان تولید تکنولوژی پیشرفته در جهان محسوب می شود. شرکت بوش در سال 2019 اقدام به ساخت نوعی کولر گازی کرده که می توان گفت بیشترین امکانات و بیشترین فناوری سال را در آن قرقر داده است که نتیجه آن آسایش و راحتی بیشتر کاربران را در پی خواهد داشت. شرکت بوش با معرفی جدیدترین کولر گازی بوش اینورتر 2019 که در ماه مارس به صورت کانسپت از آن پرده برداری کرده تا در ماه های آینده به تولید و عرضه انبوه برسد همچنین در ساخت نمونه کانسپت این کولر گازی سعی شده است از جدید ترین تکنولوژی بوش اینورتر 2019 فراتر از همه انتظارات شما می توان عمل کند. با وارد شدن کولر گازی بوش ۲۰۱۹ به بازار با جرات میتوان گفت تحولی نوین و انقلاب بزرگ در سیستم های تهویه مطبوع اتفاق خواهد افتاد.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

گارانتی کولر گازی بوش

مطمئنا بعد از انتخاب یک برند مناسب مهمترین مسئله داشتن یک گارانتی و بهترین خدمات پس از فروش است تا بتواند در طولانی مدت خدمات بدون نقص و مناسبی را به شما ارائه دهد تا مشکلی برای تامین قطعات و تعمیر وسیله خود نداشته باشید. شرکت هاوای پاک وارد کننده انحصاری سیستم های تهویه مطبوع دی سی اینورتر بوش در ایران می باشد. شرکت هوای پاک دارای اصالت می باشد و برای تمامی محصولات خود در کارت گارانتی 5 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش قید نموده است همچنین نصب دستگاه های خریداری شده از هوای پاک اجرت نصب رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای مشتری در بر نخواهد بود. بعد از دریافت محصول برای درخواست نصب محصول خریداری شده خود نیازمند دریافت کد تاییدیه خواهد بود این کد فقط در صورتی به شما داده خواهد شد که کارت گارانتی شما توسط شرکت هوای پاک صادر شده باشد و برای دریافت کد باید از طریق صفحه دریافت کد تاییدیه اقدام نمایید و شماره کارت گارانتی خود را وارد نمایید تا در صورت تایید اصالت کارت گارانتی شما کد تایدیه جهت نصب و راه اندازی دستگاه و فعال سازی خدمات گارانتی برای شما نمایش داده می شود. دقت کنید که حتما بر روی کارت گارانتی شما شماره کارت گارانتی و شماره اشتراک نوشته شده باشد همچنین بر روی کارت گارانتی باید هولوگرام شرکت هوای پاک وجود داشته باشد و مهر شرکت هوای پاک بر روی کارت گارانتی وجود داشته باشد.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

انتخاب کولر گازی بر اساس متراژ

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000 برای خرید کولر گازی بوش بر اساس ظرفیت های مختلف توجه به متراژ ،وضعیت آفتاب گیری ،شماره و موقعیت ارتفاعی طبقات ،تعداد سکنه و به خصوص مهمان ها و همچنین کاربردی فضای مورد استفاده بسیار ضروری می باشد. برای خرید کولر گازی و اسپلیت برای منزل ابتدا متراژ هال پذیرایی و اشپزخانه را محاسبه کنید. تقریبا برای منزلی با مشخصات 50 متر هال پذیرایی و آشپزخانه، مهمانی های متوسط و آفتابگیری تقریبا 2 ساعت در روز استفاده از ظرفیت 24000 BTU/H مناسب می باشد. برای منزلی با همان مشخصات ولی با متراژ پایینتر از 20 تا 40 متر 18000 BTU/H مناسب می باشد. برای همین مکان اما با متراژ 50 تا 75 متر سایز 30000 BTU/H مناسب می باشد. برای مکانی با متراژ 75 به بالا سایز 36000 بسیار مناسب می باشد. برای اتاق خواب های با متراژ پایین و بدون آفتابگیری ظرفیت 9000 تا 12000 BTU/H  و برای اتاق خوابهای متراژ بالا با نورگیری زیاد سایز 18000 BTU/H  پیشنهاد می شود.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

چگونه یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم؟

اگر تا به حال یک کولر گازی خریداری کرده باشید احتمالا در جریان هستید که چقدر برند ها و مدل های زیادی در بازار وجود دارد این امر باعث می شود که انتخاب گزینه ای که برای شما بهتر است بسیار سخت شود برای اینکه شما در انتخاب کولر گازی مورد نظرتان کمک کنیم مطالب و نکات مهمی را گرداوری کرده ایم که هنگام انتخاب کولر گازی در نظر بگیرید و یک کولر گازی مناسب نیازتان خریداری کنید. قبل از هر چیز باید بدانید که می خواهید از کولر گازی در چه مکانی استفاده کنید زیرا کولر گازی ها به چند دسته تقسیم می شود که هر کدام از این مدل کولر گازی ها برای مکان های خاصی مناسب هستند از جمله آنها میتوان به کولر گازی های پنجره ای، پر تابل، ایستاده و اسپلیت و داکت اسپلیت اشاره کرد.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

کولر گازی پنجره ای: کولر گازی پنجره ای برای خنک کردن اتاق های کوچک طراحی شده است در این مدل از کولر گازی تمامی قطعات از جمله کندانسور، اواپراتور، کمپرسور و کویل خنک کننده در یک جعبه قرار داده شده است همچنین در کولر گازی پنجره ای هوای خنک از قسمت داخلی آن وارد شده و هوای گرم از قسمت خارجی ان به فضای بیرونی منتقل می شود.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

کولر گازی پر تابل:.کولر گازی پر تابل یا قابل حمل بر خلاف کولر گازی اسپلیت از یک دستگاه تشکیل شده است و قسمت بیرونی ندارد این نوع کولر گازی با وجود اینکه از دیگر مدلهای کولر گازی پر سر و صدا تر است ولی می تواند گرمترین اتاق را به خوبی خنک کند.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

کولر گازی ایستاده: کولر گازی ایستاده معمولا نسبت به بقیه کولر های گازی کاربرد متفاوتی دارد این نوع مولر گازی بیشتر در مکان های عمومی مثل فروشگاه ها مساجد و نرمینال ها و … استفاده می شود کسانی که امکان نصب کولر گازی پنجره ای و یا اسپلیت را در منزل خود ندارند نیز از این نوع کولر گازی استفاده می کنند.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

داکت اسپلیت: داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی نام یک سیستم تهویه مطبوع جدید و کاربردی که جدیدا شرکت بوش تولید کرده است و سیستم های تهویه مطبوع به سوی آن سوق داده شده است داکت اسپلیت جدیدا در بین انبوه سازان و مصرف کنندگان سیستم های تهویه مطبوع به دلیل صرفه بودن و مزایای بسیار دیگر آن مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

کولر گازی اسپلیت: کولر گازی اسپلیت یا دو تیکه به دو قسمت تقسیم می شود یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور ان می باشد و در محیطی دورتر از چنل با حداقل صدا به کار گیری شود البته این نوع کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص داده است.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

کاربرد اینورتر در کولر های گازی بوش

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000 امروزه با گرم تر شدن هوا و نیاز بیشتر به آرامش استفاده از کولر گازی و اسپلیت و همچنین سیستم های داکت کانالی و سقفی را به افزایش است افزایش مصرف و بالا بودن هزینه های مربوطه به ان که در قبوض برق کاملا مشهود است مصرف کننده گان را به سوی استفاده از سیستمهای فوق کم مصرف با بازدهی بالا در مقایسه با انواع قدیمی یا ساده سوق داده است به طوری که خریداران کلمه اینورتر را مانند خود کولر گازی در هنگام خرید به کار می برند. اینورتر نوعی کنترل کننده دور حرکتی و راه انداز موتور است که با تغییر فرکانس و ولتاژ اعمال شده به الکتروموتور آن را به حرکت گردشی در می آورد یا آن را راه اندازی می کند. نام های دیگر برای اینورتر یا درایو سرعت متغیر وی اف دی درایو سرعت قابل تنظیم درایو فرکانس قابل تنظیم درایو AC میکروودرایو می باشند. در کولر گازی اینورتر به زبان ساده یک کیت الکترونیکی است که سر راه کمپرسور قرار گرفته است و باعث می شود کمپرسور به صورت دور متغیر کار کند کولر گازی اینورتر به طور متوسط باعث کاهش 30 تا 70 درصد در مصرف انرژی الکتریکی می شود در واقع در کمپرسور های قدیمی وقتی دما را مثلا روی 22 درجه تنظیم می کردیم موتور با تمام توان کار کرده و هنگامی که دمای محیط به 22 درجه می رسید خاموش می شد و اجازه می داد دما افزایش یابد به این ترتیب حجم بالایی از انرژی هدر می رفت در تکنولوژی اینورتر هنگامی که دما به درجه تنظیم شده رسید به جای خاموش شدن کمپرسور دور موتور کاهش می یابد و دما را ثابت نگه می دارد و در نتیجه صرفه جویی بزرگی در مصرف انرژی صورت می گیرد.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

تفاوت کولر گازی اینورتر غیر اینورتر

گاز مصرفی که در این کولر ها به کار رفته است بسیار سردتر از گازهای کولر های قدیمی می باشد زیرا دمای جوشش کولر های اینورتر منفی 52 درجه سانتی گراد می باشد و این در حالی است که دمای جوشش گاز کولر های قدیمی غیر اینورتر 41 درجه سانتی گراد بوده که این تفاوت در سیستم های تهویه مطبوع بسیار قابل توجه و نقش مهمی در تولید سرما در بازه زمانی کمتر خواهد داشت. ساختار کمپرسور یا همان قلب تپنده سیستم تهویه مطبوع یا کولر گازی های قدیمی همان طور که در بالا توضیح داده شده به نحوی است بعد از هم دما شدن محیط با دمایی که شما برای کولر گازی تنظیم کرده اید موتور یا کمپرسور کولر گازی گاملا خاموش و منتظر خواهد ماند تا دوباره از طریق فرمان مادر برد به کار گیری شود که همین استارت مجدد باعث مصرف جریان بالایی از برق است. اما در کولر های اینورتر با توجه به کمپرسور و قطعات و مدارات فرمانی که در آن به کار رفته شده است سیستم به نوعی طراحی شده است که کمپرسور هیچ گاه کاملا از مدار خارج نمی شود تا برای روشن شدن دوباره جریان بالایی بخواهد بلکه دور حرکتی یا قدرت موتور به حداقل خود خواهد رسید تا برای خنک کردن مجدد محیط نیاز به جریان بالایی برای استارت نباشد.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

کولر گازی بر اساس نوع گاز

کولر گازی ها با استفاده از یک گاز سرمایش کولر را انجام می دهند که به طور کلی از دو نوع گاز مخصوص R410 و R22 استفاده می کنند. گاز R22 نوع قدیمی می باشد که علاوه بر اینکه پر مصرف هستند و برای محیط زیست و لایه اوزون مضر هستند به همین دلیل از سال 2010 پیشنهاد سده که به هیچ عنوان ازاین مدل گازها استفاده نشود و حتما تا سال 2030 به طور کلی استفاده از این گاز متوقف شود. گاز دیگر به نام R410 که در سالهای اخیر مورد استفاده قرار میگیرد و در عین اینکه کم مصرف هستند هیچ ضرری هم برای محیط زیست ندارند که پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید کولر گازی به آن دقت شود و تا حد امکان کولر گازی R410 خریداری نمایید.

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000

انواع کمپرسور کولر گازی

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000 کمپرسور قطعه ای از کولر گازی است که با فشردن کردن گاز آن باعث افزایش فشار گاز می شود دز حال حاضر 5 نوع کمپرسور در ساخت انواع کولر گازی ساخته می شوند که ما در این مقاله در رابطه با سه کمپرسوری که بیش از همه مورد استفاده قرار می گیرند توضیح می دهیم.

کمپرسور پیستونی: در این نوع کمپرسور از یک چیستون برای فشردن کردن مبرد استفاده می شود ظرفیت کمپرسور پیستونی معمولا 16000 تا 37000 بی تی یو و یکی از مهمترین عیب های آنها تولید صدای زیاد می باشد به کمپرسور پیستونی کمپرسور رفت و برگشتی نیز گفته می شود.

کمپرسور روتاری: کمپرسور روتاری دارای مکانیزم جابه جایی مثبت و از نوع چرخشی می باشد معمولا در جاهایی که حجم فشار و هوا بالا است از کمپرسور روتاری به جای پیستونی استفاده می شود. کمپرسور روتاری را با ظرفیت 6000 تا 35000 بی تی یو تولید می کند کمپرسور روتاری صدای کمتری تولید می کند و مصرف بهینه تری دارند.

کمپرسور اسکرول: به کمپرسور اسکرول مارپیچی نیز گفته می شود حرکت مخالف دو مارپیچ داخلی سبب فشرده شدن گاز می شود به این صورت که یکی از مارپیچ ها ثابت و دیگری متحرک می باشد و حرکت حلزون متحرک سبب فشرده شدن گاز می شود.

معایب کولر گازی اینورتر دار

هزینه زیاد این کولر گازی نسبت به سیتم های قدیمی تر کولر گازی که افزایش هزینه از 20 تا 40 درصد قابل تغییر است. به دلیل اینکه تمامی برنامه های صادر شده در این سیستم کاملا دیجیتال است و توسط مادر برد مرکزی صادر می شود در صورت بروز هر گونه مشکل برای این برد به هیچ عنوان امکان راه اندازی این سیستم نیست. انحصار خدمات و قطعات توسط شرکت تولید کننده که اگر از شرکتی که خدمات پس از فروش مناسبی در ایران ندارد خریداری شود امکان روبرو شدن با مشکل برای تامین قطعات زیاد است برای تعمیر این کولر گازی نیاز به تعمیر کاران متخصص بوده که علاوه بر تجربه نیاز به دانش فنی بالایی نیز هست.

نحوه نصب و راه اندازی کولر گازی بوش

جدید ترین مدل کولر گازی بوش اینورتر 30000 بوش یکی از برند های معتبر کولر گازی است که رضایت مشتریان خود را با تولید محصولات با کیفیت به دست اورده است اما کولر گازی های بوش برای حفظ عملکرد بهینه و صحیح خود نیازمند مراقبت یا همان سرویس منظم دوره ای هستند همچنین در صورتی که کولر گازی بوش شما دچار مشکل شده و به اندازه کافی خنک نمی کند تعمیرات آن توسط متخصص بوش الزامی خواهد بود نگران گشتن به دنبال تعمیر کار متخصص کولر گازی خود نباشید پارس بوش صد ها متخصص کولر گازی بوش را برای خدمت رسانی به شما در اختیار دارد و در کوتله ترین زمان در محل شما حاضر خواهند بود. پارس بوش با تکیه بر دانش تخصصی به روز سالها تجربه تعمیرات تخصصی انواع کولرهای بوش و تعهد متخصصین بوش خدمات نصب سرویس و تعمیر کولر گازی بوش را در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می دهد افزون بر آنچه که موجب صلاحیت تعمیرکاران متخصص ما برای رسیدگی به کولر گازی شما می شود با بیمه دستگاه شما از سوی شرکت نگران هیچ گونه خسارات نخواهید بود و نیز با ارائه گارانتی معتبر چند ماهه به شما کیفیت خدمات متخصصین خود را تضمین خواهیم کرد.

خرید کولر گازی بر اساس شرایط آب و هوایی

کی از گزینه های مهم انتخاب کولر گازی در کشوری مانند ایران که چندین منطقه آب هوایی را دارد شرایط جغرافیایی است ،مثلا مناطق غرب کشور با هوای سرد و معتدل و جنوب کشور با هوای بسیار گرم و خشک از نظر آب و هوا کاملا با هم متفاوت می باشند و مسلما برای هر کدام از آنها یک نوع کولر گازی مخصوص نیاز هست که کولر گازی ها به دو دسته تقسیم میشوند پیستونی و اسپلیت کولرهای پیستونی فقط قابلیت تولید هوای سرد را دارند و برای مناطق گرمسیر مناسب هستند و بهترین جواب دهی را برای این مناطق دارند اما کولر های گازی اسپلیت هم قابلیت هوای سرد و هم گرم را دارند و برای مناطق معتدل و سردسیر که فقط چند ماه از سال هوای گرم دارند کولر گازی های گرم و سرد یا همان  اسپلیت مناسب هستند.

3 1 vote
رأی دهی به مقاله
برچسب ها : ، ، ، ، ،

نظرات کاربران

اشتراک
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
پارس بوش

چند خط درباره پارس بوش

پارس بوش نام مجموعه ای فعال در زمینه فروش لوازم خانگی بوش می باشد که برا یمدت 10 سال فعالیت تخصصی در زمینه واردات و تامین لوازم خانگی بوش در تمامی دسته بندی ها مانند سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی و داکت اسپلیت ، لوازم خانگی بزرگ مانند لباسشویی و ظرفشویی ، یخچال و تمامی لوازم آشپزخانه ، توانسته است نقش پر رنگی در زمینه فروش لوازم خانگی بوش در کشور عزیزمان ایران داشته باشد .

لازم به ذکر است تمامی محصولات پارس بوش دارای 5 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و نصب و راه اندازی نیز توسط نماینده مجموعه در تمام شهر های ایران انجام خواهد گرفت . کولر گازی بوش که طی چند سال گذشته در بازار ایران بسیار پیشرفت داشته است . تنها دلیل این پیشرفت عملکرد بسیار عالی آن می باشد که نشان از تکنولوژی های برتر شرکت بوش را دارد . کمپانی بوش با ساخت سیستم های تهویه مطبوع جدید مانند داکت اسپلیت ، در بازار جهانی نیز توانسته است به عنوان برند شماره یک تولید سیستم های تهویه مطبوع کم مصرف شناخته شود .

گواهی امنیتی کومودو
درگاه پرداخت ملت

تمامی كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه ( نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد ساماندهی پایگاه های اینترنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ) می باشند و فعاليت های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

0
Would love your thoughts, please comment.x